Ciężki los konsumenta w Polsce – problemy z serwisem LG w Mławie

Do napisania tego posta a raczej cyklu postów skłoniły mnie perturbacje przy reklamacji mojego nowego nabytku czyli pierwszego smartfona na platformie Tegra 2 LG Swift 2x. Nie cieszyłem się z niego zbyt długo gdyż telefon padł po trzech tygodniach. Na początku się tym specjalnie nie zmartwiłem bo przecież jest gwarancja, autoryzowany serwis co może pójść źle? Otóż jednak odrzucili moje roszczenia gwarancyjne na podstawie rzekomego “kontaktu z cieczą”.

Od momentu powrotu telefonu próbuję walczyć o moje prawa. Na tą chwilę uzyskałem odmowną odpowiedź z działu reklamacji LG oraz sklepu gdzie dokonałem zakupu czyli Euro RTV AGD. Przez rzeczony sklep również zostałem zignorowany mimo obszernego opisu całej sytuacji, co tylko świadczy o tym jak mało może konsument w naszym pieknym kraju! Spróbuję dowieść że próbują wyłudzić ode mnie pieniądze za naprawę i rozreklamuję temat jak tylko się uda. Do tej pory napisałem do magazynu Komputer świat, serwisu Nasza Mława a także warszawskiego Metra. Może uda mi się uzyskać atencję mediów.

Jutro wizyta w Federacji Konsumenta.